توزیع یکهزار و ۴۰۰ تن روغن خوراکی در بازار کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۰۶۲۶
توزیع یکهزار و ۴۰۰ تن روغن خوراکی در بازار کهگیلویه و بویراحمد
معاون بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتدای امسال تا کنون بیش از یکهزار و ۴۰۰ تن روغن مایع و جامد تنظیم بازاری در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و مراکز مشخص شده توزیع اقلام دولتی این استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛روح الله باقری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده روغن مورد نیاز مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ در سراسر کهگیلویه و بویراحمد به قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با نظارت بازرسان در حال توزیع است.

وی افزود:با بررسی های انجام شده کمبود روغن در کهگیلویه و بویراحمد نداریم اما متاسفانه شاهد احتکار روغن و خرید بیشتر از نیاز مردم هستیم.

معاون بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر فروشگاهی مردم را مجبور به خرید اجباری کالای دیگری در کنار روغن کند با شدیدترین قوانین تعزیراتی با آنها برخورد می شود.

وی عنوان کرد: ۳۰۰ هزار تن روغن خام به شرکت بازرگانی دولتی و کارخانه ها تحویل داده شده و با مشارکت کارخانه‌های تولیدی توزیع روغن تنظیم بازار همچنان ادامه دارد.

باقری گفت: در خصوص نهاده ها هیچ مشکلی در کهگیلویه و بویراحمد و بزودی تخم مرغ با نرخ دولتی در بازار استان هم توزیع خواهد شد.

معاون بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همشهریان در صورت مشاهده تخلف (احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا و خدمات و یا فروش اجباری کالاها) با شماره ۱۲۴ بازرسان صنعت معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز