نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جمهوری اسلامی نماد حمایت از مظلومان عالم است

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۱۰۲۶
امام جمعه بیرجند: جمهوری اسلامی نماد حمایت از مظلومان عالم است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  آیت الله عبادی در خطبه های این هفته بیرجند که پس از 10 ماه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد،  با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه مظلومان و بویژه جمهوری اسلامی ایران، گفت:  امروز نظام مقدس جمهوری ایران نماد دفاع از انسان‌های مظلوم و اسلام است.

 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نماد دفاع از مظلومان و ترویج اسلام ناب است.
 
 آیت الله عبادی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در مرکز استان پس از ۱۰ ماه وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود:  خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کرونا فروکش کرده، اما رعایت مسائل بهداشتی باید همچنن ادامه یابد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در بحث کرونا مردم با رعایت دستورالعمل‌ها خوب عمل کردند، تأکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای کاهش آمار مبتلایان کرونا و حفظ سلامت مردم واجب است.  

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بدعهدی های آمریکایی ها و اروپایی ها، بازگشت ایران به غنی سازی 20 درصد را پاسخ خوبی به این بدعهدی ها دانست.

آیت الله عبادی افزود: امروز دشمن ما دچار مرگ تدریجی شده و مانور‌های اخیر دریایی و هوایی نیرو‌های مسلح کشورمان، برگ زرینی از اقتدار ماست که در مقابل صحنه سازی‌ های دشمن و دشمن پرستان به موقع انجام شد.

وی با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: آنچه که باید انجام شود برداشتن تحریم‌ها است که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی هم مصوبه‌ای داشت و دولت را مکلف به اجرای آن کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز