مدیر کل آموزش و پرورش استان:

اجرای طرح ملی هدایت با شعار هر دانش آموز یک تبلت

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۱۲۰۲
اجرای طرح ملی هدایت با شعار هر دانش آموز یک تبلت
وزارت آموزش و پرورش ۵۰ درصد هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند را تامین می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز این استان با اشاره به اجرای طرح ملی هدایت با شعار هر دانش آموز یک تبلت گفت: ۵۰ هزار دانش‌آموز در استان تمکن مالی برای خرید گوشی هوشمند یا تبلت را ندارند.
 
هادی زارع پور افزود: در این طرح اگر مسئولان استان ۵۰ درصد هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند را تامین کنند، ۵۰ درصد دیگر را وزارت آموزش و پرورش پرداخت می کند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال حدود ۳۹مدرسه به هزینه ۹ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شد و ۱۸ مدرسه دیگر نیز توسط خیران با مشارکت دولت در آینده  نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد .
 
بنام به طرح پویش ملی (من مادرم و بچه‌های ایران فرزندان من) با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اشاره کرد و گفت: این پویش نیازمند همکاری همه مردم و رسانه‌ها برای کمک به توسعه نظام آموزشی و افزایش میزان مشارکت خیرین است.

وی تصریح کرد: مردم و خیرین با مراجعه به پایگاه اینترنتی آجر به آجر و یا با شماره گیری کد دستوری ستاره ۶۶۵۵ ستاره ۶۶۹۹ مربع با گوشی خود می‌تواننددر طرح ساخت مدرسه وک مک به مجمع خیرین مشارکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز