ضرورت ثبت نام بخش های تولیدی و خدماتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۲۲۴۶
ضرورت ثبت نام بخش های تولیدی و خدماتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از ضرورت ثبت نام بخش های تولیدی و خدماتی در سامانه سدف (درخواست فرآورده های نفتی )خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید عزیزالله محمدی با بیان این خبر گفت:اقدامات اجرایی ساماندهی توزیع گاز مایع بصورت الکترونیکی از بیستم مردادماه سال جاری با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان واقعی در بخش های مختلف و تامین نیاز آنان و همچنین جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه آغاز شده است .

محمدی افزود :در حال حاضر ،اکثر خانوارهای روستایی در مناطق گازرسانی نشده و تعداد زیادی از مصرف کنندگان واقعی بخش های مختلف صنعتی و خدماتی در این طرح ثبت نام کرده و سوخت مورد نیاز خود را بصورت الکترونیکی از طریق عاملان مجازتوزیع گاز مایع مجاز دریافت می کنند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به اینکه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم جهت درخواست و توزیع الکترونیکی گاز مایع فراهم است ضروری است که علاوه بر خانوارهای عشایری و روستایی سایر بخش های مشمول طرح نظیر صنفی ،صنعتی ،کشاورزی ،گردشگری و عشایر که تاکنون در سامانه NEWTEGARATASAN.NIOPDC.IR  ثبت نام نکرده اند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام و درخواست سوخت اقدام تا بتوانند گاز مصرفی خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاههای کارت خوان نصب شده در تاسیسات و عاملان توزیع گاز مایع دریافت کنند.

محمدی تصریح کرد:در حال حاضر سوخت گاز مایع در حد مطلوب تامین و توزیع  می شود و ذخیره سازی مناسب نیز جهت تامین سوخت زمستانی مورد نیاز بخش های مختلف انجام شده است و هیچ گونه مشکل و کمبودی وجود ندارد .

 

نظر شما