جایزه ویژه سومین جشنواره بین المللی کارتون کرونا ویروس به هنرمند یاسوجی رسید

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۲۲۹۵
جایزه ویژه سومین جشنواره بین المللی کارتون کرونا ویروس به هنرمند یاسوجی رسید
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت:علی راست رو هنرمند گرافیست هم استانی موفق به کسب جایزه ویژه سومین جشنواره بین المللی کارتون کرونا ویروس مجله کارتون در بیرجند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ عبدالرسول شریفی با بیان این خبر گفت:سومین جشنواره بین المللی کارتون با موضوع کرونا وشیوه های مقابله با آن توسط سایت مجله کارتون  به دبیری عباس ناصری در خراسان شمالی برگزار شد.

شریفی بیان داشت: فراخوان این رقابت در اولین روزهای شیوع کرونا ویروس در ایران بصورت بین المللی منتشرشد که با استقبال بی نظیر هنرمندان جهان روبروشد.

وی تصریح کرد:در این رویداد 819 هنرمند از 102 کشور جهان با 3349 اثر به رقابت پرداختند که 1271 اثر برای گالری مجازی و داوری نهایی و 100 اثر فینالیست انتخاب گردید و در نهایت 20 اثر برای دریافت جایزه برگزیده شد.

علی راست رو متولد سال ۱۳۷۷ در شهر یاسوج دارای  مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته نقاشی از دانشگاه یزد می باشد و به عنوان جوان ترین کارتونیست موفق در سطح جهانی است که تاکنون  موفقیت های زیادی در جشنواره های ملی و بین المللی به دست آورده است.

کسب جایزه بزرگ نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون قبرس ۲۰۲۰ ،جایزه ویژه مسابقه بین المللی کارتون ترکیه ۲۰۲۰ جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم»، برگزیده مسابقه نقاشی دیواری در شهر یاسبرین کشور مجارستان، برگزاری نمایشگاه مجموعه آثار کاریکاتور در نمایشگاه استفان سیکرا شهر یاسبرین در کشور مجارستان، منتخب بیست و دومین جشنواره یورو کارتوناله بلژیک ۲۰۱۹، منتخب بیست و چهارمین بینال هنری گابروو بلغارستان ۲۰۱۹، چاپ هشت اثر در ششمین مجله کارتونیست‌های جهان uwc، چاپ پنج اثر در مجله calicomix کلمبیا، فینالیست و منتخب در جشنواره‌های متعدد کارتون از قبیل: برزیل، آلمان، ترکیه، مونته نگرو، کوزوو از جمله موفقیت‌های این هنرمند خوش ذوق یاسوجی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز