بازگشایی مجدد مدارس در خراسان جنوبی بر اساس نظر ستاد ملی کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۲۴۹۶
بازگشایی مجدد مدارس در خراسان جنوبی بر اساس نظر ستاد ملی کرونا
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در خصوص خطر افزایش مجدد شیوع کرونا با عادی انگاری شرایط از سوی مردم و مسئولان، هشدار داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به خطر عادی انگاری  در شیوع بیماری کرونا گفت: مردم و مسئولان باید بدون عادی انگاری و در فضایی هم راستا، وضع استان را بهبود بخشند.

خوش خبر با اشاره به اینکه در رعایت دستورالعمل ها، تابع ستاد ملی هستیم، گفت: برای مدیریت شیوع کرونا در استان، تصمیماتی براساس شرایط موجود لحاظ می‌گردد که البته ناقض مصوبات کشوری نیست.  

وی با تاکید بر پرهیز از تجمعات و دورهمی ها، گفت: رعایت ضوابط بهداشتی در برگزاری اجتماعات رسمی بسیار مهم است، گفت: رعایت فاصله فیزیکی در برگزاری جلسات مجوز دار باید به فرهنگ تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ سازی در مدیریت بیماری کرونا باید مستمر باشد، گفت: اگر چه امروز مردم از سواد بالایی در مواجهه با بیماری کرونا برخوردارند اما، استمرار رعایت دستورالعمل‌های برای سلامت مردم که بزرگترین سرمایه ما هستند، ضروری است.

خوش خبر با اشاره به موفقیت بزرگ تغییر وضعیت شیوع کرونا در استان در نتیجه مدیریت بیماری کرونا گفت: رسیدن به شرایط مطلوب استان، نتیجه مشارکت بالای مردم و حضور مؤثر دستگاه‌های عضو ستاد است.  

وی به وضع بازگشایی مدارس در استان اشاره کرد و گفت: در خصوص نحوه بازگشایی مجدد مدارس یا استمرار وضع فعلی، سخنگوی ستاد ملی اعلام نظر خواهد کرد.

معاون استاندار با تاکید بر لزوم بازرسی هوشمند از اصناف، افزود: بازرسی از اصناف باید هوشمندانه صورت بگیرد و اگر این اتفاق نبیفتد می‌تواند زمینه ساز ایجاد پیک چهارم بیماری در استان باشد.
خوش خبر به افزایش آمار بیماران سرپایی کرونا در استان در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این مسئله باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

 

 

نظر شما