بهره برداری از ۵ بیمارستان تا پایان دولت دوازدهم در مناطق مختلف کشور

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۳۲۵۰
بهره برداری از ۵ بیمارستان تا پایان دولت دوازدهم در مناطق مختلف کشور
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت:پنج بیمارستان درمناطق مختلف کشور تا پایان دولت تدبیر و امید بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی نبیان در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان های مهدی شهر، تکاب،جهرم،تربت حیدریه و گچساران از جمله این طرح هاست که تعدادی در سال جاری و بقیه تا خرداد سال ۱۴۰۰ بهره برداری می شود.

وی با یادآوری اهمیت افزایش تعداد زیرساخت های بیمارستانی در دوران انتشار ویروس کرونا تاکید کرد: همه مسئولان برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی با پیشرفت فیزیکی بالا در تلاش هستند.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی بدون اشاره به آمار تعداد تخت ها و میزان اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان ها ابراز داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۱۳ بیمارستان در مناطق مختلف کشور بهره برداری شده است.

نبیان عنوان کرد:بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران با ۱۱ هزارو ۲۹۵ متر زیربنا و ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری بهره برداری  می شود.

وی تصریح کرد: ایجاد پد فرود بالگرد در بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران از ملزوماتی است که امروز اجرای آن مصوب شده است.

نبیان گفت:بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، ۶ تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ابراز داشت: تجهیزات این طرح درمانی بر عهده وزارت بهداشت و درمان است که  به طور کامل تامین و به استان منتقل شده است.

 

نظر شما