امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و موسسه ملی مرهم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۴۱۴۳
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و موسسه ملی مرهم
تفاهم‌نامه همکاری برای ویزیت و درمان رایگان بیماران نیازمند به اعمال جراحی جمجمه، فک، صورت و سوختگی بین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مؤسسه ملی مرهم به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛تفاهم‌نامه همکاری برای ویزیت و درمان رایگان بیماران نیازمند به اعمال جراحی جمجمه، فک، صورت و سوختگی بین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مؤسسه ملی مرهم در نشست با مدیرعامل و اعضای این مؤسسه و با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان به امضاء رسید.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، بابیان اینکه باور داریم که نیروی انسانی بادانش، می‌تواند محور توسعه باشد، گفت: حضور اعضای موسسه مرهم در استان فرصت ارزشمندی است برای خدمت‌رسانی و درمان بیمارانی که به لحاظ اقتصادی توان پرداخت هزینه‌ها را ندارند، زیرا جراحی فک، جمجمه، صورت و سوختی پرهزینه است لذا تلاش کنیم از این فرصت ارزشمند به‌خوبی استفاده کنیم.

وی با توجه به پیشنهاد موسسه مرهم برای احداث بیمارستان تخصصی جمجمه، فک و صورت در کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: این اقدام ارزشمند تنها ساخت یک بیمارستان نیست بلکه ایجاد فرصت‌های متعددی است که برای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.

کلانتری خطاب به مدیرعامل و اعضای موسسه مرهم گفت: به‌عنوان خدمتگزار این مردم در کنار شما هستم و با تمام توان در کنار این موسسه خیریه برای ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت هستیم تا آیندگان از برکات آن استفاده کنند و به همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنم موظف به همکاری با موسسه مرهم برای آغاز به کار این پروژه مهم و ارزشمند هستند.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد ارائه خدمات درمانی به نیازمندان است.

وی بابیان اینکه 1137 بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: پنج میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب هزینه‌های درمانی در سال جاری به این نهاد اختصاص‌یافته است.

مبشری به امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان با موسسه ملی مرهم اشاره و بیان کرد: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت کمیته امداد، موسسه ملی مرهم و شورای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی مناطق محروم کشور برای ساماندهی امورات مرتبط با ارائه خدمات به مددجویان این نهاد است.

وی شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط جهت استفاده از ظرفیت موجود را از تعهدات کمیته امداد در این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود: ارائه خدمات رایگان در خصوص جراحی‌های جمجمه، فک، صورت و سوختگی به کلیه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأمین و تهیه تجهیزات تخصصی و داروهای موردنیاز برای اعمال جراحی‌های موردتوافق این تفاهم‌نامه را از تعهدات شورای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی مناطق محروم کشور عنوان و بیان کرد: امید است با اجرای این تفاهم‌نامه بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب‌تری به نیازمندان ارائه دهیم.

شایسته ذکر است در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و موسسه ملی مرهم به امضاء طرفین رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز