آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۴۲۴۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲ بهمن ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 426 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار هم استانی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 82 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 32 بیمار کرونایی قطعی بوده و 6 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بیمار کرونایی بستری  جدید در استان نداشته ایم ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22879 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 وی اذعان داشت: از 363 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج  بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در بویراحمد، بهمئی و گچساران می باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.
دکتر یزدان پناه  افزود: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات، ماندن در منزل رعایت فاصله با دیگران و عدم رفت و آمد در مناطق پرخطر، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، کمک به کنترل این ویروس و جلوگیری از مبتلا شدن بقیه افراد جامعه نمایند. 

وی از کسانیکه هر گونه نشانه ای از بیماریهای ویروسی دارند خواست که جهت انجام تست به مراکز ١٦ ساعته مراجعه نمایند تا بطور رایگان از آنها تست گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز