نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هنوز در تبلیغ اسلام موفق نشده ایم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۴۲۶۵
هنوز در تبلیغ اسلام موفق نشده ایم
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای معرفی اسلام بوجود آمده است گفت: متاسفانه ما شرایط مناسب را فراهم نکرده‌ایم، و هنوز افرادی در کشور هستند که قبله آنها آمریکا است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در نشست با اعضای کانون فرهنگی-تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بیرجند گفت: اگر فرهنگ به معنی صحیح آن شناخته و تبلیغ به معنی صحیح آن اقدام شود، می‌فهمیم که هر امری در تحقق و تداوم آن نیاز به فرهنگ و تبلیغ دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خواسته یا ناخواسته اگر فرهنگی روی افراد یک جامعه تحقق یابد، تداوم نیز پیدا می‌کند گفت: گرچه به صورت متفرقه و با اسم‌های گوناگون و در قالب مسئولیت‌های مختلف اقدامات فرهنگی صورت گرفته، اما نسبت به نیاز جامعه بشری و اسلامی که برای نجات این جامعه آمده، اقدام جدی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از هیچ توانسته اند این چنین تبلیغاتی علیه اسلام درست کنند، اما ما با وجود منابع غنی دستاورد چشم گیری نداشته ایم گفت: باید روی این چنین مسائلی سرمایه گذاری شود برای توسعه فرهنگ همانند یک درخت باید ریشه آن در جایی محکم باشد و نگهداری شود تا جوانه بزند و رشد کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر این مسئله که جهت انجام کار فرهنگی منابع را از واحد‌های کارشناسی و تخصصی باید بدست آورد گفت: در این راستا باید رسانه‌های مختلف خودی و بیگانه را ۲۴ساعته رصد کرد.

آیت الله عبادی در ادامه افزود: بیگانگان با استفاده از ابزار مختلف تبلیغاتی توانسه‌اند بر فرزندان ما تاثیرگذار باشند، اما خودمان نتوانسته‌ایم اقدامی تاثیرگذاری انجام دهیم گفت: دشمنان برای کوچکترین موضوعات سرمایه گذاری عظیم می‌کنند، برای دنیای خود سنگ تمام می‌گذارند، اما ما همیشه در حال موازی کاری و پاس کاری هستیم و هنوز یک تشکیلاتی که به صورت دقیق به یک موضوع بپردازد شکل نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این کانون خبر خوشی است گفت:اما برای کارکرد دقیق باید از بزرگانی که در این موضوعات فعالیت داشته اند مشورت گرفته شود و با امکانات بروز، با عشق به این کار باید فعالیت کنند، شرایط ایجاب می‌کند که فعالیت این کانون در چارچوبه افرادی که مسئولیت قبول کرده اند، خلاصه نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با همه دانشمندانی که در سراسر کشور در حال فعالیت فرهنگی هستند که تخصص در کنار تعهد دارند به سراغشان بروید و قبل از هر چیز زیرساخت این کانون را محکم کنید تا افرادی که در آینده اضافه شوند دستشان پر باشد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه باید در روش‌های تبلیغ نیز متفکر و خلاق باشید و ایده‌های تبلیغی جدید ارائه دهید گفت: در قالب هنر، بسیار زیبا می‌شود تبلیغ کرد، لذا ارتباط قوی با رسانه‌های مکتوب و رسانه ملی می‌تواند در ادامه کار خیلی کمک حال باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی از باقیات الصالحاتی است که همواره خواهد ماند گفت: ما در مقطعی حساس هستیم به نحوی که در عین حالی که بدترین زمان تهاجم‌های مختلف است، اما بهترین زمان تبلیغ است چرا که هیچ زمانی به این راحتی اسلام قابل تبلیغ نبود، امروز حق و باطل بسیار برّنده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز