مدیر عامل آبفا گلستان خبر داد :

آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی در استان برقرار است / طوفان به تاسیسات آبفا هم خسارت زد

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۴۴۹۴
آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی در استان برقرار است / طوفان به تاسیسات آبفا هم خسارت زد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : طوفان اخیر در استان خسارت هایی به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرده است ولی با تلاش همکاران این شرکت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی در شبکه آبرسانی در کل استان برقرار است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان:‍ بهزاد هرمزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پی بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر گرگان پس از وقوع طوفان اخیر تصریح کرد : طوفان خساراتی به تاسیسات این شرکت وارد نمود ولی با تلاش همکارانم در سطح استان خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در راستای تامین آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی وجود ندارد و آب شرب در شبکه آبرسانی در کل استان برقرار است.

هرمزی یاد آورشد :پس از هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و وزش باد شدید این اداره اقدام به اطلاعیه های مختلف برای مشترکین در راستای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی و اعلام آماده باش کامل به مدیران سطح استان را در دستور کار قرار داد که این امر باعث شد هم اکنون مشکل تامین آب شرب در استان وجود نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعی برق چاه های آب شرب پس از طوفان اخیر یکی از دلایل افت فشار آب در شبکه آبرسانی در بعضی از نقاط استان خواند و تصریح کرد : با توجه به اطلاعیه هایی که اداره برق استان در خصوص قطعی برق اعلام کرد این امر باعث قطعی چاه های آب شرب این شرکت در بعضی از ساعات گردید که با تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب در استان و شهرهای تابعه به صورت شبانه و رفع مشکل قطعی برق  انشالله هیچ مشکلی در خصوص تامین آب شرب نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود : برای تداوم خدمات‌رسانی ترمیم خطوط و تاسیسات آب و فاضلاب خسارت دیده در دستور کار قرار گرفت و با تلاش نیروهای متخصص شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بازسازی تجهیزات خسارت دیده آغاز شده‌است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان تاکید کرد:  هم استانی های فهیم در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور و یا شبکه آب داخل ساختمان و یا بر افروختن آتش در مجاورت تاسیسات آبی اکیداً خودداری کنند و در صورت بروز مشکل یخ‌زدگی با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تماس بگیرند تا گروه‌های عملیاتی در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز