حجت الاسلام نوفرستی:

نسخه علاج کشور برجام نیست

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۴۵۰۶
نسخه علاج کشور  برجام نیست
خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: نسخه علاج کشور، برجام نیست بلکه روحیه مقاومت و مدیریت جهادی است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بیرجند افزود: ایران اسلامی در دو هفته آخر دی ماه رزمایشی برگزار کرد که یکی از پیام‌های این رزمایش، پیام به کسانی بود که دل به برجام بسته اند، چرا که آن‌ها نیز فهمیدند ایران اسلامی در مباحثی همچون موشک و پهباد عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه رزمایش گسترده‌ای که توسط ارتش و سپاه کشورمان از سواحل مکران تا اقیانوس مدیترانه برگزار شد دارای پیام‌های زیادی برای دنیا بود افزود: در این رزمایش، ارتش و سپاه در کنار یکدیگر قدرت واقتدار پهباد وموشک ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و در شرایطی که در آمریکا دو حزب جمهوری خواه و دموکرات با یکدیگر درگیر جنگ داخلی بودند، ایران اسلامی اقتدار خود را نشان داد.
 

وی گفت: برگزاری این رزمایش همچنین به دنیا نشان داد که قدرت نظامی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی بر خلاف خیال باطل خیلی از کشورها، تضعیف نشده و ایران اسلامی با قدرت و با صلابت‌تر ایستاده است و به نیرو‌های مقاومت نیز امید داده شد که نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه با عزت در کنار آن‌ها خواهند بود.

خطیب موقت جمعه بیرجند همچنین با اشاره به اینکه پس از شیوع بیماری کرونا، مراکز پژوهشی ایران اسلامی همچون سایر کشور‌ها بدنبال تولید واکسن بودند افزود: در آزمایش‌های واکسنی که توسط آمریکا تولید شد چندین نفر فوت کردند و یا دچار آسیب‌هایی شدند و در سخنان مقام معظم رهبری که ۱۹ دیماه از طریق رسانه ملی پخش شد چندین دفعه فرمودند که آمریکا و انگلیس قابل اعتماد نیستند و نمیتوان برای خرید واکسن به این کشور‌ها اعتماد کرد چرا که آن‌ها می‌خواهند واکسن‌های تولید شده خود را بر روی سایر ملت‌ها امتحان کنند، اما امروز در فضای مجازی گاهی مشاهده میشود برخی‌ها دل به واکسن‌های آمریکایی دارند و توجهی به توان داخل کشور نمی‌کنند.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین به ماه بهمن پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: اندیشه امام راحل (ره)، اندیشه اسلام است و مرز ندارد و این یعنی هرجا صدای مظلوم شنیده شود به یاری او می‌رویم.

وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین نیز افزود: این روز به نام تکریم از مادران شهدا نامگذاری شده است و رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها خانواده شهدا را مایه دلگرمی نظام دانسته اند و ما باید همیشه قدردان خانواده شهدا و مادران شهدا باشیم.

 

نظر شما