معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تعیین تکلیف وضعیت تامین آب ۵۰ واحد صنایع سیمان بر ( تیرچه و بلوک ) شهر یاسوج پس از ۳۰ سال/مجتمع گلخانه ای در مرکز استان احداث می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۴۵۳۲
تعیین تکلیف وضعیت تامین آب ۵۰ واحد صنایع سیمان بر ( تیرچه و بلوک )  شهر یاسوج پس از ۳۰ سال/مجتمع گلخانه ای در مرکز استان احداث می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی اقدامات لازم برای احداث مجتمع گلخانه ای در استان را انجام می دهد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: وضعیت تامین آب ۵۰ واحد صنایع سیمان بر(تیرچه و بلوک) در شهر یاسوج بعد از ۳۰ سال تعیین تکلیف می شود.

وی در خصوص ساماندهی تامین آب واحدهای صنایع سیمان بر از مجموعه آب منطقه ای استان تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان موظف شد جهت احداث‌ مجتمع گلخانه ای در شهرستان بویراحمد پیگیری های لازم را انجام دهد.

صمیمی تامین سوخت یک واحد مرغداری در شهرستان کهگیلویه، حل و فصل مسائل و مشکلات کارخانه سیمان مارگون و حل مشکلات تسهیلات واحد تولید دستمال کاغذی در گچساران را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به راه اندازی فاز دوم کارخانه آجر دهدشت در این نشست بررسی شد، افزود: مسائل و مشکلات مربوط به مالیات شرکت نوشاب پریس( تولید آب معدنی ) نیز برطرف شد.

 

نظر شما