سرنوشت ترامپ عبرتی برای دولت جدید آمریکا/مسئولان مراقب حیله و نیرنگ دشمن باشند

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۴۵۳۵
سرنوشت ترامپ عبرتی برای دولت جدید آمریکا/مسئولان مراقب حیله و نیرنگ دشمن باشند
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرنوشت ترامپ گفت: ترامپ ذلیلانه از کاخ سفید و سیاه آمریکا کنار رفت که سرنوشت وی درس عبرتی برای دولت جدید این کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به در پیش‌ بودن سالروز رحلت ام‌البنین مادر بزرگوار قمر بنی‌هاشم اشاره کرد و گفت: این روز به نام‌ تکریم از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده ما هم این بزرگواران را تکریم می‌کنیم که شخصیت‌هایی را به دنیا آوردند که با شجاعت در میدان نبرد از خاک و ناموس خود دفاع کردند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به اتفاقات و حوادث این روزهای آمریکا پرداخت و افزود: ترامپ کاخ سفید را با آرزوی اینکه از ایران با وی تماس بگیرند ترک کرد و این آرزو بر دلش ماند.

وی بیان کرد: چقدر ذلت می‌خواهد رئیس جمهور کشوری که ادعای ابر قدرتی دارد منتظر تماس ملت ایران بود اما هرگز این اتفاق صورت نگرفت و این موضوع بیانگر ذلت آمریکا و عزت و قدرت و شرافت ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به جنایت ترامپ در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت اشاره کرد و گفت: ترامپ جنایتکار، مفتضحانه کاخ سفید و سیاه آمریکا را ترک کرد که سرنوشت ترامپ درس عبرتی برای دولت جدید آمریکا باشد.

حسینی با بیان اینکه ملت ایران جنگ‌طلب و اهل تجاوز و تهدید نیستند، افزود: البته ملت ایران اهل تسلیم هم نیستند و هر  کشور استکبار، قلدر و مستبدی که بخواهد با ملت ایران درافتد و تعدی کند با مشت محکم و آهنین ملت مواجه می‌شود که سرنوشت ترامپ بیانگر این سخن است.

امام جمعه یاسوج در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه برجام درس عبرتی برای مسئولان ما باشد عنوان کرد: دولت شیطانی ترامپ از برجام خارج و خسارات فراوانی به ما وارد کرد باید حواسمان به حیله و نیرنگ آنها باشد.

وی بیان کرد: دولت بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی با هم ندارند لذا توصیه می‌کنیم بایدن به مانند آن روباه حیله‌گر و احمق نباشد اما بعید است آنها بخواهند رفتار دیگری داشته باشند.

حسینی عنوان کرد: در حال حاضر آنها بحث موشکی ایران را پیش کشیده‌اند برجام ربطی به برنامه موشکی ندارد، مسئولان باید کاملا حواسشان جمع باشد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود به موضوع بیماری کرونا اشاره داشت و افزود: خوشبختانه با مشارکت مردم از وضعیت نگران کننده گذشته خارج شدیم اما اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم دوباره به وضعیت قبلی باز می‌گردیم.

وی عنوان کرد: امیدوارم همه مردم تلاش و همکاری کنند تا با شکست کرونا به زندگی عادی بازگردیم. از بیماری کرونا خسارت زیادی دیدیم نماز جمعه و مساجد و مراکز فرهنگی و سیاسی و اقتصادی همه تعطیل شدند راه برون رفت از این شرایط سخت رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است.

 

نظر شما