تذکر بسیج دانشجویی خطاب به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛

خط قرمز انقلاب اسلامی حفظ شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۴۵۷۳
خط قرمز انقلاب اسلامی حفظ شود
شورای تبیین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در پی تغییرات اخیر در فرمانداری‌های این استان طی بیانیه به مسئولان تذکراتی دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی تغییرات اخیر استان بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده؛بسم الله الرحمن الرحیم

 امام علی علیه السلام؛ «در تصمیمی که با دور اندیشی همراه نباشد، خیری نیست.»

اخیراً متوجه شدیم در سطح کشور عموماً و در سطح استان ما خصوصاً، تغییرات فرمانداران بطور گسترده و دفعی صورت پذیرفته است.

از اوضحِ واضحات است که «دوراندیشی» برای منصب های گوناگون باید به عنوان روش، و «مصلحت» به معنای دقیق کلمه، باید به مثابه «غایتِ» تصمیمات در نظر گرفته شود، و بر همین اساس، «عاجل‌اندیشی»، و «منفعت» جناحی رهزن و گمراه کننده خواهد بود.

هر چند «تغییر» برای پویایی حیات آدمی، ضروری است، اما هر «تغییری» مفید نیست. آن هم تغییراتِ فراگیرِ ناگهانیِ در آستانه انتخابات، بی اعتنا به دو مقوله «سیاست» و «امنیت»، قلمداد می شود، بنابراین از نظر ما این اصلِ تغییراتِ سراسریِ دم‌انتخاباتی، مشکوک و سؤال برانگیز است.

 بخصوص اینکه از گوشه و کنار شنیده می شود افرادی که نشان داده اند، به وقت «بحران» ها پنجه به صورت نظام سیاسی کشور می‌کشند، و تعهد آن‌چنانی در گروِ پاسداشت نظام اسلامی ندارند، قرار است به عنوان بازوان اجرایی نظام منصوب شود. اولاً این تذکرِ جدی را به مسئولین اجرایی مربوطه در سطحِ استان می دهیم، خطوط قرمزِ انقلاب اسلامی باید حفظ شود، و یکی از این خطوط قرمز، نسبت افراد با فتنه ۸۸ است. افراد حامیِ فتنه، حقِ صدرات امور اساسی نظام را ندارند، چون امتحان خود را در بزنگاه بحران ها، پس داده اند.

همینطور لازم است این هشدارباش به نهادهای امنیتی استان داده شود که با چشمان باز، مترصد روند و آیندهای مسئله آفرین باشند.
ضمناً نمایندگان مجلس ما، نمی توانند نسبت به تغییرات ناهمسو با جهت گیری انقلاب اسلامی بی تفاوت باشند، وصف انقلابی گری در شدائد خود را بهتر نشان می دهد، از ایشان می خواهیم، بدون رودربایستی اعلام موضع صریح نمایید.

دأب کلی دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد، چنین بوده است که در مسائل عام المنفعه کنار مردم، و در مشکلات عام البلوا نیز، پشتیبان ایشان باشیم، لذا در عرصه سیاسی_امنیتی آنچه که به منافعِ عمومی مردم لطمه وارد کند، حساس هستیم و بدون تعارف ورود خواهیم کرد.
والسلام علی من تبع الهدی

 

نظر شما
پرونده ویژه