آغاز کارگاه سنجش ساختار قامتی در شهر یاسوج

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۴۷۰۳
آغاز کارگاه سنجش ساختار قامتی در شهر یاسوج
رئیس هیات ورزش های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :با حضور مدرس رسمی فدراسیون ورزش های همگانی کشور،کارگاه سنجش ساختار قامتی ویژه بانوان در یاسوج آغاز شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان بیان داشت :آموزش و توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس ویژه بانوان در شهر یاسوج در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در اولین با مدرسی خانم شنبه ای از استان فارس شروع شد.
 
رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان ادامه داد:23 نفر از بانوان مربی از شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در این دوره شرکت دارند.
 
رئیس هیئت ورزشهای همگانی افزود: این دوره 60 ساعت و بمدت 6 روز بصورت تئوری و عملی در حال برگزاریست .
 
رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد افزود:این دوره بر اساس تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای ارتقای نشاط و تندرستی زنان و دختران، آموزش و توانمندسازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس در راستای اجرای طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری کشور منعقد شده است .
 
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان هدف کلی این طرح را توانمندسازی مهارتی مربیان گروه آمادگی جسمانی و پیلاتس زن کشور در راستای شناسایی و اصلاح ساختار اسکلتی، عضلانی زنان و دختران روستایی و عشایری عنوان کرد و اظهار داشت :مسئول اجرای این طرح اداره کل ورزش و جوانان استان، ناظر طرح معاونت ورزش بانوان و مجری طرح هیات ورزشهای همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد است .
 
رهامی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های علوی مدیر کل ،فدراسیون ورزش های همگانی و همکاری اعضای هیات رئیسه هیات ورزشهای همگانی استان، روسای هیات های همگانی شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران تصریح کرد : مخاطبین این طرح مربیان داری کارت مربیگری آمادگی جسمانی و پیلاتس است.
 
این دوره از روز چهارشنبه یکم بهمن ماه بمدت شش روز در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاریست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز