رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

آغاز نخستین لیگ تندرستی ایران در استان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۳
آغاز نخستین لیگ تندرستی ایران در استان
رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از آغاز نخستین لیگ تندرستی ایران در سطح استان از چهارم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان،هدف این طرح ملی را ایجاد گفتمان ورزش همگانی در سطح کشور،بالا بردن فعالیت بدنی در میان عموم مردم جامعه، امکان مشارکت حداکثری افراد جامعه، توسعه تندرستی و آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه عنوان و بیان داشت :هدف این است که از تمام ظرفیت های دولتی و غیر دولتی در توسعه ورزش همگانی و تولید رقابت در اقشار مختلف مردم در ورزش همگانی استفاده کنیم.

رهامی افزود: این پروژه از چهارم بهمن ماه شروع و تا ۳۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و یک طرح رقابت محور بوده و سی و دو استان با هم به رقابت می کنند.

رئیس هیات ورزش های همگانی کهیگلویه وبویراحمد ضمن دعوت از احاد مردم جهت شرکت در این طرح ادامه داد:همه شهروندان و مردم عزیز استان می توانند از روز شنبه چهارم بهمن ماه تا پنجشنبه به آدرس سایت : irantandorosti.ir # برگزاری لیگ مراجعه و با برنامه تمرینی آن آشنا شده و ۳۰ ثانیه از تمرینات را ضبط و ارسال کنند.

رهامی تصریح کرد:تعداد مشارکت افراد در ویدیو های ارسالی و در نظرگرفتن جمعیت استان، امتیاز و جایگاه استان را در جدول رده بندی مشخص می کند و پس از پایان لیگ ۱۶ تیم اول در سال آینده در لیگ‌برتر و شانزده تیم دوم در لیگ دسته اول حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول از اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی در این مسابقات خبر و گفت :در پایان جوایز هیات اول سیصد میلیون ریال، هیات دوم ۲۰۰ میلیون ریال و هیات سوم صد میلیون ریال است که به همراه تقدیرنامه با حضور مسئولین ارشد کشور به استانهای برتر اهدا می شود.

همچنین 32 جایزه ۱۰ میلیون ریالی به 32 نفر از افرادی که بیشترین مشارکت داشته باشند و به ۴ نفر در هفته هر نفر ۵ میلیون ریال به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

نظر شما