کشف کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در گچساران

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۵۳۴۳
کشف کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از۷۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مواصلاتی دیلم به گچساران توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی   اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم  به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱ دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف نمودند. 

سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این اتوبوس مسافربری تعداد  ۱۶۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه و  ۱۵عدد انواع لوازم خانگی  و... قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۷۰۰میلیون ریال اعلام کرده اندخاطر نشان کرد دراین زمینه ۱نفر قاچاقچی دستگیرواتوبوس نیز جهت سیرمراحل قانونی به یگان انتظامی  انتقال یافت.                              

درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

 

نظر شما