دیدار رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۵۵۱۳
دیدار رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج به همراه مسئولین این بیمارستان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج به همراه مسئولین این بیمارستان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حضور رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج ،پرستاران و کادر درمانی بیمارستان را افتخار جامعه و استان دانست و گفت :کادر درمانی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا قرار دارند که این عمل خدا پسندانه باید مورد تقدیر قرار گیرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان از عزت و همراهی کادر و پرستاران بیمارستان شهید جلیل بعنوان مدافعان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و از تلاش های رئیس و مجموعه بیمارستان شهید جلیل در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری ،همراهی و حمایت های استاندار،معاونین و یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مبارزه با بیماری کرونا در استان تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین استانی و همراهی مردم شاهد ریشه کنی بیماری منحوس کرونا از ایران اسلامی باشیم.
 
سعید جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از همراهی و حمایت های ارزشمند مدیر کل ورزش و جوانان استان ،هیات های استانی از زمان شیوع بیماری کرونا تقدیر و گفت :این حضور و همراهی باعث دلگرمی و قوت قلب جامعه پزشکی و درمانی بیمارستان شهید جلیل شد.
 
جاودان سیرت ،ورزش را خمیر مایه سلامتی برشمرد و بیان داشت :سلامتی با ورزش عجین شده است .
 
رئیس پرتلاش ،مردمی و ورزشی بیمارستان شهید جلیل یاسوج از حمایت های هیات های همگانی ،رزمی و فوتبال در این مدت تقدیر و همراهی این مجموعه را مایه مبهات مجموعه بیمارستان شهید جلیل برشمرد.
 
وی ،سلامتی جامعه را در گرو ورزش ذکر و از سراشیبی مراجعه ،بستر یها و مرگ و میرها در استان در پیک سوم بیماری کرونا خبر و بر رعایت موارد بهداشتی ،ماسک زدن ،عدم حضور در مراسمات و مجالس تاکید کرد.
 
جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی وبیمارستان شهید جلیل در کنترل ،پیگیری و درمان بیماران کرونا در کشور بعنوان برگ زرینی از افتخارات استان و مجموعه درمانی خبر و این موفقیت را مدیون حضور و همراهی دستگاههای اجرایی استان ذکر کرد .
 
این مقام مسئول در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بر استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاه ورزش در توسعه ورزش در بیمارستان تاکید و رشته های فوتبال ،والیبال ، رزمی و کوهنوردی را جزو رشته های مورد علاقه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان برشمرد و افزود:ورزش اصل اساسی و مهم در بین پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان است.
 
سعید جاودان سیرت ،از برگزاری رقابتهای فوتسال ویژه پرسنل بیمارستان شهید جلیل در این ایام خبر و خواستار مشارکت دستگاه ورزش در برگزاری این رقابتها شد.
 
در این مراسم با اهدا لوح سپاسی به امضای رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از حمایت ها و پیگیرهای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان ،حسینان رئیس هیات رزمی استان و افشاریان رئیس هیات فوتبال استان تقدیر شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز