منصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت:

توانمندی های طبس نیازمند ارتقاء / سه سند توسعه ای برای توسعه طبس تدوین شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۵۶۰۶
مدیران شهرستانی و استانی حداقل سه سند توسعه تدوین کنند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون کارافرینی و اشتغال وزارت گفت: ما از سه سند توسعه ای در بخش های مختلف شهرستان طبس به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

منصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت گفت: شهرستان طبس یکی از مهمترین شهرستان های خراسان جنوبی در حوزه گردشگری و ترازیتی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان طبس را نباید در مقدمات نگه داشت افزود:شرایط طبس باید رو به ارتقاء باشد طی سندی اولویت بندی ها را با محوریت حمایت از بخش خصوصی در حوزه روستایی و شهری تدوین کنید تا دست بخش خصوصی خالی نباشد.

منصوری با اشاره به بخش کشاورزی این شهرستان تاکید کرد و یادآورشد: اولویت کشور حفظ اشتغال موجود و فراوری محصولات خام است که ما هم بر همین مبنا تسهیلاتی اختصاص خواهیم داد.

معاون کارافرینی و اشتغال وزارت با تاکید براینکه مشاغل توسعه ای برای ما اولویت دارد خاطرنشان کرد: برای همه ظرفیت های طبس اعم از : فرهنگی، گردشگری، کویر باید سرمایه گذاری کرد تا مسئله به درستی حل شود.

وی با بیان اینکه باید شب مانی های مسافران را در این شهرستان افزایش داد یادآورشد: کلیه موارد مطرح شده در این جلسه را فردا در جلسه جمع بندی مصوب خواهیم کرد.

منصوری بیان کرد: در همه حوزه ها فرهنگی، ورزشی، صنعتی و گردشگری طبس قابل ارتقاء است اما نیازمند ایده و طرح می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز