در ۱۰ ماهه نخست امسال:

تشکیل ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در گمرک کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۶۲۸۰
تشکیل ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در گمرک کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد خبر داد وگفت: ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در گمرک کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و مراحل و تشریفات قانونی آن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهنام احمدی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک ۲۳ ژانویه، روز جهانی گمرک و همچنین فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: گمرک جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با تلاش شبانه‌روزی نیروی انسانی توانستند خود در حفظ و حراست از مرزهای اقتصادی کشور خدمات قابل توجهی را به مردم و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و واردات با به کارگیری فناوری‌های نوین در محیطی دانش بنیان و با اجرای طرح ها و برنامه های متکی بر روش های الکترونیکی و هوشمند ارائه کرده است.

احمدی بیان کرد: در ۱۰ ماهه سال ۹۹ تعداد ۶۶ فقره اظهارنامه صادراتی با وزن یک هزار و ۱۹۹ تن کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، اسانس، کفش، پوشاک، اسپری خوشبو کننده و... به مقصد کشورهای آلمان، سوئیس، عراق، افغانستان، فرانسه، ارمنستان، و... صادر شده.

مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد و افزود: ارزش این محصولات دو میلیون و ۸۲ هزار دلار می باشد که به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۱۰۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

احمدی در پایان گفت: همچنین در ۱۰ ماهه نخست امسال ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا در گمرک استان مطابق ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل و مراحل و تشریفات قانونی آن به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز