معاون ساماندهی صندوق کارآفرینی امید:

فردوس پتانسیل خوبی در زمینه منابع معدنی و زیرزمینی دارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۶۳۸۰
معاون ساماندهی صندوق کارآفرینی امید از طرح های در حال احداث شهرستان فردوس بازدید کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون توانمندسازی و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید کشور از طرح‌های در حال احداث بوم‌گردی، مرغداری و واحد فرآوری بنتونیت، کارخانه تعطیل شده توان ارغوان و نمایشگاه صنایع دستی و سنگ‌های قیمتی مرکز فنی حرفه ای شهرستان فردوس بازدید کردند.

اصحابی معاون توانمندسازی و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید کشور در این بازدید‌ها گفت: امیدواریم از مابقی اعتبار باقی مانده از صندوق توسعه ملی هم اعتبارات خوبی برای صنایع دستی، گردشگری و معدنی شهرستان فردوس در نظر گرفته شود.

وی در بحث اشتغالزایی روستایی هم گفت: متقاضیان در صورت کسب مجوز و طی کردن مراحل قانونی می‌توانند از تسهیلات صندوق کار آفرینی امید استفاده کنند.

اصحابی گفت: خوشبختانه شهرستان فردوس پتانسیل بسیار خوبی در زمینه منابع زیر زمینی و معدنی دارد که این موضوع این شهرستان را از سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی متمایز کرده بخصوص در بحث گردشگری و سنگ‌های قیمتی، به همین خاطر طرح خوشه‌های صنایع دستی با محوریت رشته تراش سنگ و پرداخت تسهیلات در قالب مشاغل خانگی از هدف‌های صندوق کار آفرینی امید است که صندوق هم متعهد شده از همه افراد آموزش دیده و متقاضی حمایت کند.

اصحابی معاون توانمند سازی صندوق کار آفرینی امید هم در این جلسه از استمهال سه ماهه تسهیلات گردشگری خبر داد و گفت: صندوق، آمادگی همکاری با طرح‌های اشتغالزایی در زمینه گردشگری و صنایع دستی را دارد و تسهیلات صندوق در همه زمینه‌ها کم بهره هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز