برگزاری جلسه شورای ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد / سفر روسای فدراسیون های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و کشتی به استان

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۶۷۶۷
برگزاری جلسه شورای ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد / سفر روسای فدراسیون های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و کشتی به استان
با حضور شجاعی فرمعاونت توسعه ورزش و کارشناسان حوزه این حوزه ،جلسه شورای ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد هیات های استانی و حوزه ورزش اداره کل برگزار شد ،در خصوص مسایل و مشکلات هیات های استانی و حوزه های مختلف ورزش استان بحث و تبادل نظر شد.
 
عباس شجاعی فر ،معاونت توسعه ورزش اداره کل در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست ،بر ایجاد محیطی پر از صفا و صمیمیت و همدلی در بین کارکنان حوزه ورزش اداره کل تاکید کرد .
 
شجاعی فر ، معاونت توسعه ورزش خواستار اخلاق مداری در محیط اداری شد و گفت :تمام نگاهها به حوزه ورزش اداره کل است.
 
معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه ریزی مدون برای ادامه سال و سال جدید در این حوزه خبر و از فعالیت های چشمگیر در حوزه های همگانی ، قهرمانی و امور باشگاهها تقدیر کرد.
 
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری نشست مشترک با مدیر کل ورزش و جوانان استان برای حل مشکلات این حوزه در آینده نزدیک با حضور کارشناسان خبر و خواستار نظارت و بارزسی های بیشتر از اماکن ورزشی و باشگاههای استان شد .
 
معاونت توسعه ورزش اداره کل کهگیلویه وبویراحمد از ایجاد بانک اطلاعات هیات های استانی در آینده نزدیک خبر و از کارشناسان حوزه ورزش خواست بر اعزام و مسابقات هیات های استانی و شهرستانی نظارت کنند.
 
شجاعی فر،از انعقاد تفاهمنامه با هیات های استانی و شهرستانی و دستگاههای اجرایی خبر و خواستار تسریع در پاسخگویی به نامه های وزارت و استانداری شد .
 
وی از افتتاح خانه های ورزش روستایی در دهه فجر امسال خبر و اظهار داشت:در دهه فجر امسال روسای فدراسیون های ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی و کشتی به استان سفر می کنند.
 
معاونت توسعه ورزش اداره کل کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ورزشکاران سازمان یافته در سال جاری ابراز گلایه کرد و از روسای هیات های استانی و شهرستانی خواست در جهت افزایش سرانه ورزشکاران سازمان یافته در استان تلاش کنند.
 
معاونت توسعه ورزش اداره کل از اجرایی برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر در استان خبر و غباررویی گلزار مطهر شهدا ،سرکشی از خانواده معظم شهدای ورزشکار ،برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی و پروتکل ها وآئین تجلیل از ورزشکاران بانوان در گرامیداشت روز زن بعنوان برنامه های مهم این ایام یاد کرد.
 
در این نشست توسط کارشناسان حوزه های مختلف ورزش اداره کل مسایل و مشکلات موجود در این حوزه مورد نقد وبررسی قرار و توضیحات لازم ارائه شد .
 
برگزاری نشست شورای ورزش استان ،تصویب نزخنامه اماکن ورزشی ،توجه به اصل آموزش در هیات های استانی ،برگزاری طرح قامت سنجی زنان روستایی ،برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه بانوان در دهه فجر ،تعامل با آموزش و پرورش و توجه به اصل استعداد یابی ،سرکشی روسای هیات های استانی از شهرستانها و ارایه گزارش ،برگزاری کلاسهای مربیگری در رشته های مختلف و بررسی عملکرد سالیانه هیات های استانی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

نظر شما