راهپیمایی ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد به صورت رژه خودرویی برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۶۸۲۸
راهپیمایی ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد به صورت رژه خودرویی برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رژه خودرویی، موتوری و دوچرخه‌سواری به جای راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری  برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احد جمالی در نشست بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی شامل سه محور شکل‌گیری و پیروزی انقلاب، تثبیت و بالندگی و فرهیختگی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رژیم پهلوی ژاندارم منطقه بود اما امروزه افتخار داریم که در اوج عزت و اقتدار و پیشرفت در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم.

وی بیان کرد: باید نقد، بررسی و آسیب‌شناسی شود که در چه عرصه‌هایی از ظرفیت‌های کشور استفاده نشده و در کجا باید استفاده بیشتری شود. ایران دارای یک درصد جمعیت و مساحت دنیا است اما حدود ۵ یا ۶ درصد منابع و ذخایر دنیا را دارد و از بهترین‌ سرمایه‌های انسانی برخوردار است.

جمالی با اشاره به دانش‌بنیان شدن اقتصاد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد می‌رویم و در این مسیر با جدیت و اقتدار حرکت خواهیم کرد.

 پیش از سخنان معاون سیاسی استاندار  حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع با اشاره به فعالیت ۲۲ کارگروه برای برگزاری برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات این کارگروه‌ها به موقع برگزار ‌و گزارش فعالیت‌های آنها نیز به شورای هماهنگی ارائه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار محوری دهه فجر امسال را "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار" اعلام کرد و افزود: دهه فجر فرصتی برای ارائه دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب است و هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم تبیین آنها اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند چرا که نسل جوان با آن دوران چندان آشنا نیست و دوم اینکه دشمنان با سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات و کمبودها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی هستند تا پشتوانه مردمی نظام را خدشه‌دار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تحلیل وضعیت کشور در تمامی ابعاد قبل از پیروزی  انقلاب شد و گفت: تحلیل شود در دوران پهلوی در چه شرایطی بودیم و  اکنون در چه جایگاهی قرار داریم. خدمات و دستاوردهای نظام بیشمار است و با وحود همه مشکلات از جمله جنگ هشت ساله، تحریم‌ها، تهدیدها، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف طی چهل و دو سال اخیر هم‌اینک به این میزان پیشرفت رسیدیم.

این مسئول با بیان اینکه منکر نقاط ضعف، مشکلات و کمبودها نیستیم، گفت: برخی از مشکلات به دلیل تحریم‌ها بوده و تعدادی نیز ناشی از سوء مدیریت‌ها است.

خاضع بیان کرد: هر جا در مسیر آرمان‌های ناب انقلاب و ولایت فقیه حرکت کردیم موفق بوده‌ایم و  پیشرفت داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: شب ۲۲ بهمن آیین نورافشانی از سوی نیروی انتظامی در استان برگزار و با توجه به وضعیت بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی، موتوری و دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود.

 

 

 

نظر شما