مدرس حرکات اصلاحی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در یاسوج مطرح کرد:

ارتقای سطح دانش مربیان در سایه حمایت های مسئولین استانی

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۶۹۵۴
ارتقای سطح دانش مربیان در سایه حمایت های مسئولین استانی
مدرس حرکات اصلاحی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در یاسوج گفت :حمایت مسئولین استانی باعث ارتقای سطح دانش مربیان خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فاطمه شنبه ای ،مدرس حرکات اصلاحی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در حاشیه برگزاری دوره ارزیابی ساختار قامتی در یاسوج ،ضمن تشکر از فدراسیون ورزش های همگانی کشور و هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد در برگزاری این دوره اظهار کرد :یک دوره آموزشی ارزیابی ساختار قامتی بانوان روستایی در یاسوج با شرکت 22 نفر از مربیان ورزشی استان از شهرهای یاسوج ،گچساران و دهدشت برگزار شد .
 
شنبه ای مدرس فدراسیون ورزش های همگانی کشور که دارای ارشد آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی را در کارنامه دارد ادامه داد:این دوره آموزشی بمدت شش روز از یکم تا ششم بهمن ماه بصورت تئوری و عملی بمدت 60 ساعت در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.
 
مدرس فدراسیون ورزش های همگانی کشور ادامه داد:در این دوره مربیان در دو بخش تئوری و عملی با ناهنجاریهای بدن اطلاع کسب کردند.
 
این مدرس رسمی فدراسیون ورزش های همگانی کشور اظهار داشت:در این دوره آشنایی با عضلات بدن و عملکرد آنها ،روش های صحیح انجام فعالیت های روزانه ،نحوه صحیح ایستادن ،نشستن و خوابیدن ،آشنایی با وضعیت های بدنی رایج ،آشنایی با ناهنجاریهای شایع تنه در اندام تحتانی و فوقانی ،اصول و مبانی عمومی ارزیابی استاتیک و الگوهای حرکتی آشنا شدند و موارد فوق بصورت عملی توسط مربیان ارزیابی شد.
 
شنبه ای ،تصریح کرد : در پایان این دوره 6 روزه به شرکت کنندگانی که حد نصاب نمره تئوری و عملی را کسب کنند گواهی شرکت در کارگاه اعطاء می شود که این گواهی 60 امتیاز برای تمدید کارت مربیگری همچنین جهت ارزیابی ساختار قامتی زنان روستایی است .
 
این مدرس رسمی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در پایان از حمایتها و تلاشهای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و هیات همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و بیان داشت :این گواهی هیچگونه مجوزی جهت انجام تمرین حرکات اصلاحی توسط مربیان نمی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز