اجرای ۴۱ پروژه گردشگری با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۷۰۳۰
اجرای ۴۱ پروژه گردشگری با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۱ پروژه گردشگری با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی در این استان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مجید صفایی در بازدید از طرح های گردشگری شهرستان بویراحمد اظهار داشت:هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج مهمترین پروژه های حوزه گردشگری شهرستان بویراحمد است.

وی افزود: تله کابین آبشار، پارک آبی، مجتمع گردشگری آزادی باقری و موزه یاسوج از دیگر طرح های گردشگری شهرستان بویراحمد است که با بهره برداری از این طرح ها شاهد اشتغالزایی مناسبی در حوزه گردشگری این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجتمع گردشگری آزادی باقری و موزه یاسوج بزودی از سوی مقام عالی وزارت میراث فرهنگی برای رفاه حال مردم در یاسوج افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه دولت حمایت های خوبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری داشته است، عنوان کرد: با اتمام این پروژه ها شاهد رشد صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های طبیعی بالایی در حوزه گردشگری  است، گفت: در کنار جاذبه های طبیعی زیر ساخت های گردشگری خوبی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در این استان در حال انجام است.

ابوالفتح ابوالهادی افزود: بازرسی استان آماده همکاری با سرمایه گذاران برای افزایش زیر ساخت های گردشگری و توسعه این صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

نظر شما