به مناسبت دهه فجر ۲۰۶ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۷۰۳۹
به مناسبت دهه فجر ۲۰۶ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می شود
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۶ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد که ۳۲ مورد از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست هم‌اندیشی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی استان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۰۶ پروژه عمرانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۷۴ مورد از این پروژه‌ها با اعتبار ۳۶۳ میلیارد افتتاح و ۳۲ پروژه با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌های دشمن همه ساله شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های مختلف در سطح کشور و استان هستیم، گفت: پروژه‌های شهرستان بویراحمد ۴۰ مورد است که ۳۵ مورد افتتاحی هستند. ضمن اینکه در شهرستان گچساران از مجموعه ۲۳ پروژه ۲۲ مورد افتتاحی خواهد بود.

این مسئول به ۵۰ پروژه حوزه کهگیلویه اشاره و عنوان کرد: ۴۳ مورد از این پروژه‌ها افتتاحی است، در شهرستان دنا ۱۹ پروژه دارد که ۱۸ مورد افتتاحی است.

حاجی‌زاده با اشاره به پروژه‌های شهرستان بهمئی و باشت گفت: ۱۸ پروژه عمرانی در بهمئی و ۱۰ پروژه در باشت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که پروژه‌های باشت همه کلنگ‌زنی می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۶ پروژه در چرام و ۳۰ پروژه هم در چرام و لنده افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز