امضای تفاهم نامه تربیت داور و مربی فوتبال در روستاهای خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۳
امضای تفاهم نامه تربیت داور و مربی فوتبال در روستاهای خراسان جنوبی
تفاهم نامه سه جانبه تربیت داور و مربی فوتبال در روستاهای خراسان جنوبی، با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، روسای هیات های فوتبال و روستایی و بازی های بومی و محلی به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، تفاهم نامه سه جانبه اداره کل ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و هیات روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی منعقد شد. ظهر امروز با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر قطبی معاون توسعه امور ورزش، غلامی مقدم رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی، قهوه چی رئیس هیات فوتبال و داوطلب رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری سه جانبه ای به امضاء رسید.

 این تفاهم نامه در راستای برنامه ی تربیت داور و مربی ویژه ی مناطق روستایی و عشایری در قالب طرح روستای سالم با هدف تربیت ۲۴ مربی فوتبال و ۳۰ داور درجه ی ۳ امضا و مقرر شد به منظور استفاده بهینه از زیرساخت های ورزشی ایجاد شده، مربیان و داوران این طرح ساکن روستاهای دارای زمین چمن مصنوعی فوتبال باشند تا استعدادهای بالقوه ورزشی را شناسایی و برای شکوفا شدنشان گام های موثری برداشته شود.

 این تفاهم نامه سه جانبه با حمایت دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و ۸۰ درصد حق شرکت در این دوره ها توسط اداره کل پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز