با پیگیری استاندار خراسان جنوبی رقم خورد:

اعلام آمادگی شرکت چادرملو برای سرمایه گذاری در استان

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۵
اعلام آمادگی شرکت چادرملو برای سرمایه گذاری در استان
با پیگیری استاندار خراسان جنوبی، شرکت چادرملو برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ استاندار در ادامه مذاکره با شرکت های دارای صلاحیت و سرمایه گذاران دارای توان کافی برای حضور در استان و سرمایه گذاری در زمینه بهره برداری از پتانسیل های موجود، با مدیرعامل شرکت چادرملو دیدار کرد.
ملانوری در این دیدار تأکید کرد:  با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بزرگ استان در حوزه معادن و همچنین امکان ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی وابسته به آن‌ها، آمادگی لازم برای پذیرایی از سرمایه گذاران را داریم.
وی متذکر شد: ما از حضور سرمایه گذارانی استقبال می کنیم که به لحاظ دانش، تخصص، تجربه و همچنین تمکن مالی و سرمایه اقتصادی دارای توانایی‌های بالایی می باشند.
استاندار با اشاره به توانایی های هلدینگ سرمایه گذاری امید در زمینه مطالعه و اکتشاف معادن و نیز ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ و در خور شأن استان، خاطرنشان کرد:
علاقه مندیم هر چه سریعتر در قالب عقد تفاهم نامه ای شاهد سرمایه گذاری های بزرگ آن مجموعه در خراسان جنوبی باشیم.
ملانوری  شرکت بزرگ معدنی و صنعتی چادرملو را از واحدهای زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری امید خواند که توانایی لازم برای حضور و سرمایه گذاری در استان را داراست.
شایان ذکر است:در این جلسه که با مذاکره تلفنی با مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری امید همراه بود، شرکت چادرملو، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی ،  صنعتی و معدنی دارای توجیه اقتصادی در خراسان جنوبی اعلام نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز