مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا عنوان کرد:

تذکرات دستگاه های نظارتی مورد توجه برگزارکنندگان مجمع هیئت فوتبال قرار گیرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۷۲۲۸
تذکرات دستگاه های نظارتی مورد توجه برگزارکنندگان مجمع هیئت فوتبال قرار گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: این اداره کل با بی طرفی صددرصد با مجمع هیئت فوتبال برخورد می کند. و له یا علیه هیچ یک از نامزدها اظهار نظر نمی کند. 

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگوی اختصاصی با برنا پیرامون مجمع پیش روی هیئت فوتبال استان مرکزی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در مجمع انتخابی هیات فوتبال کاملا بی طرف خواهد بود . بر اساس اساسنامه انتخابات هیات های فوتبال  با سایر هیاتها متفاوت است و  اداره کل بعنوان عضو این مجمع بوده و نایب رییس و یا دبیر مجمع نمیباشد و تنها یک رأی دارد اما وظیفه نظارت بر عملکرد کلیه هیاتهای ورزشی وظیفه ذاتی این دستگاه میباشد.

وی تاکید کرد : همگان باید به قانون تمکین کنند و به آن احترام بگذارند به همین رو تذکرات و نکاتی که دستگاه‌های نظارتی مطرح می کنند حتماً باید مورد توجه برگزارکنندگان و کاندیداها قرار گیرد.

حقدادی ادامه داد : اداره کل ورزش و جوانان نیز خود را مکلف به اجرای قانون در این زمینه می داند‌ و اهالی فوتبال این اطمینان را داشته باشند که ذره ای از وظایف قانونی مان تخطی نخواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجامع وظایفی را به ادارات کل محول کرده که در خصوص اجرای قانونمند این مجمع از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز