برگزاری آئین تجلیل از مربیان برتر و مدال آوران المپیاد استعداد های برتر هیات ورزش های رزمی استان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۷۴۲۸
برگزاری آئین تجلیل از مربیان برتر و مدال آوران المپیاد استعداد های برتر هیات ورزش های رزمی استان کهگیلویه وبویراحمد
با حضورصداقت مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، رئیس و اعضای هیات رزمی استان و مدال آوران ،آئین تجلیل از مربیان برتر و مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این مراسم که با حضور صداقت مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،شجاعی فر معاونت توسعه ورزش ،مهرابی مسئول امور ورزش بانوان ،حسینان رئیس هیات رزمی استان ،مربیان و قهرمانان رشته رزمی برگزار شد ،با اهدا لوح سپاس و هدایایی از مربیان و ورزشکاران برتر بانوان در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور تقدیر و تجلیل شد.

خدیجه مهرابی ،مسئول امور ورزش بانوان بر تلاش ورزشکاران و هیات های استانی در جهت حضور بانوان استان در المپیادجوانان سنگال تاکید و حضور قهرمانان و مدال آوران را مایه افتخار و مبهات ورزش کهگیلویه وبویراحمد برشمرد.
 
مسلم حسینیان رئیس هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام برتر بانوان رزمی استان در سالهای 97 پوو 98 در المپیاد استعدادهای برتر ،بعنوان برگ زرینی از افتخارات این هیات ذکرو گفت :نظم و آرامش در محیط این هیات باعث رشد و ارتقای قهرمانان و مدال آوران شده است.
 
عباس شجاعی فر ،معاونت توسعه ورزش اداره کل از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال و افتتاح پروژه های ورزشی در این ایام خبر و گفت :دو رئیس فدراسیون در دهه فجر به استان سفر می کنند.
 
نادیا صداقت مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران بانوان در میادین کشوری و بین المللی سخن و از حمایت استانداری از ورزش بانوان و دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و تبریک ایام شکوهمند دهه مبارک فجر ،از صعود 6 پله ای اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال 1398 خبر و دختران امروز را مادران فردای ایران برشمرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر باز آموزی مربیان و داوران در هیات رزمی و هیات های استانی تاکید و گفت :یکی از اهداف دستگاه ورزش و جوانان استان المپیک جوانان سنگال است و امیدوارم شاهد حضور بانوان و ورزشکاران استان در تیم های ملی در این رویداد بزرگ و جهانی باشیم.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان طبق منویات مقام معظم رهبری بر توجه به امر تحصیل در کنار ورزش تاکید و بیان داشت :باید در کنار قهرمانی ،فرهنگ پهلوانی در بین ورزشکاران و هیات های استانی نهادینه شود.
علوی،از حمایت و نگاه ویژه کلانتری استاندار ورزش دوست استان از دستگاه ورزش و جوانان خصوصا بانوان قهرمان و مدال آور خبر و اظهار داشت:در روز 14 بهمن ماه روسای فدراسیون کشتی و ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی به استان سفر می کنند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد کسب کرسی های هیات های استانی در فدراسیون ها را مایه افتخار و مبهات ورزش استان ذکر و این مهم را باعث رشد و ارتقای ورزش دانست.
 
در این آئین با اهدا لوح سپاس و هدایایی از فهیمه الهی نایب رئیس هیات رزمی استان ،رویا الهی مربی ، مستانه خرم روز ،ستایش کشاورز ،فاطمه اخلاق زاده ،فاطمه آرین و نرگس اخلاق زاده مدال آوران و قهرمانان المپیاد استعداد های برتر رشته رزمی در کشور تقدیر و تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز