بهره‌مندی ۱۰۶۳ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۸
بهره‌مندی ۱۰۶۳ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1063 نفر از مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کاری این نهاد ترویج کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین مددجویان است، گفت: 1063نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 450میلیون تومان در سال جاری از دوره‌های آموزشی پایدارسازی توسعه طرح‌ها، آموزش کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند.

وی نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به‌عنوان گامی مهم در توانمندسازی مددجویان عنوان و اظهار کرد: نخستین گام برای توانمندی اقتصادی مددجویان، اشتغال است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز اشتغال پایدار مددجویان است.

مبشری با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار کار، به استقلال اقتصادی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد کمک می‌کند، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان فرد را برای بازار کار آماده کند و بر همین اساس ارائه دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 1760 مورد طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجراشده که اعتبار هزینه شده در این زمینه 68 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد بیان کرد و گفت: 233 نفر از مددجویان این نهاد در سال جاری از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز