بررسی طرح‌های توسعه مناطق کم برخوردار

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۷۹۱۴
بررسی طرح‌های توسعه مناطق کم برخوردار
استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه مناطق کم برخوردار استان باید شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آقای ملانوری امروز در نشستی روند پیشرفت طرح‌ها و تخصیص اعتبارات تفاهم نامه‌های محرومیت زدایی چهار شهرستان مرزی استان با دستگاه‌های معین بررسی کرد.


در قالب این تفاهم‌نامه که ۱۵ مهر ۱۳۹۸ با حضور معاون اول رئیس جمهور امضاء شد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان دستگاه معین شهرستان نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) دستگاه معین شهرستان سربیشه به خصوص بخش درح، بنیاد علوی معین شهرستان درمیان و سپاه و بسیج سازندگی به عنوان معین شهرستان مرزی زیرکوه تعیین شدند تا در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و اشتغال اقدام کنند.


در این جلسه مسوولان برخی دستگاه‌های اجرایی، معین‌ها و فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند و گزارش کار ارائه دادند.

استاندار در این جلسه گفت: به دلیل مساحت زیاد استان و اهمیت مرز و مرز نشینان، پیشرفت استان باید مورد توجه قرار گیرد که دستگاههای معین‌ها می‌توانند در شتاب پیشرفت مناطق کم برخوردار استان موثر باشند.

آقای ملانوری در خصوص تسریع در طرحهایی که رفع نیاز‌های مهم و اولیه مردم است تاکید کرد و افزود:احداث ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در روستا‌های نهبندان باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: این تلاش‌ها در راستای کاهش محرومیت است و وظیفه ما تسریع طرح هاست و از تمامی دستگاه‌ها تشکر می‌کنم که پیگیر طرح‌ها هستند.


در پایان این جلسه مقرر شد یک ماه آینده مصوبات این جلسه دوباره پیگیری شود و فرمانداران نیز موظف شدند طرح‌ها را در شهرستان‌ها بررسی و پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز