۷۰۰هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دنا شناسایی شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۲
۷۰۰هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دنا شناسایی شد
فرماندار دنا گفت: ۷۰۰ هکتار زمین جهت بررسی و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دنا با بازدید از سه نقطه مورد نظر جهت احداث شهرک صنعتی دنا شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پناهی فرماندار دنا گفت: ۷۰۰ هکتار زمین جهت بررسی و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دنا با بازدید از سه نقطه مورد نظر جهت احداث شهرک صنعتی دنا شناسایی شد.

پناهی فرماندار دنا گفت: از هر اقدامی در راستای بهبودی اشتغال و تولید باشد کمک خواهیم نمود چرا که شهرستان دنا دارای پتانسیل خاص گردشگری و در کریدور شمال و جنوب قرار گرفته که بعنوان مرکز ثقل جنوب به شمال هم شناخته شده است.

فرمانداردنا اظهار داشت: شرایط جغرافیایی و توپوگرافی دنا به جهت قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی جنوب به شمال،وجود صنایع گازی و پتروشیمی در منطقه را باید به یک فرصت برای سرمایه گذاری تبدیل کرد و ما  آمادگی داریم برای توسعه زیرساخت ها و راه‌اندازی شهرک صنعتی  کمک کنیم.

پناهی گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال همه توان خود را به کار گرفته، تا برای ایجاد فضای رقابتی در احداث شهرک صنعتی امکانات و زمین مورد نظر را در اختیار متولیان امور شهرک های صنعتی قرار دهیم.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان گفت:آمادگی کامل جهت احداث شهرک صنعتی در شهرستان دنا را داریم و از همه توان و ظرفیت خود استفاده می کنیم تا بتوانیم با تأسیس شهرک صنعتی در دنا از ظرفیت های بسیار بالای موجود در این شهرستان برای اشتغالزایی دنا نشینان استفاده کنیم.

نتایج بازدید فرماندار دنا به همراه مدیر عامل شهرک های صنعتی،بازدید از سه نقطه مدنظر کار گروه بود که  نوید بخش این مهم، اعلام نظر مثبت مدیر عامل شهرک های صنعتی در احداث شهرک صنعتی در شهرستان دنا بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز