دانشگاه بیرجند جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور در آموزش مجازی است

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۰۱۸۳
دانشگاه بیرجند جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور در آموزش مجازی است
دانشگاه بیرجند با توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از امکانات الکترونیکی یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کشور در آموزش مجازی است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار صداو دانشگاه بیرجند جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور در آموزش مجازیسیما گفت: با شیوع کرونا و لزوم بهره گیری از آموزش مجازی، زیرساخت‌های فاوای دانشگاه بیرجند توسعه یافت به طوری که دانشگاه بیرجند در آموزش مجازی یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کشور است.

نجفی افزود: آمورش مجازی فرصت مناسبی را برای حضور موثرتر دانشگاه بیرجند بین کشور‌های منطقه به ویژه کشور‌های همسایه فراهم کرده است.

وی گفت: در این زمنیه با کشور افغانستان ارتباطات علمی خوبی برقرار شده است.

معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند همچنین با اشاره به رشد چشمگیر این دانشگاه در بحث کارآفرینی و نوآوری گفت: مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند با بیش از ۱۴ شرکت دانش بنیان قرارداد منعقد کرده که تا اواخر سال ۱۴۰۰ به بیش از ۵۰ شرکت خواهد رسید.

نجفی با بیان اینکه جهت گیری آموزش عالی خراسان جنوبی به سمت ظرفیت‌های استان گام موثری در استای افزایش ارزش افزوده برای تولیدکنندگان است گفت: در بحث قرارداد‌های منعقد شده با دستگاه‌های خارج از دانشگاه هم، رشدی ۵۰ درصدی داشتیم و پژوهش‌ها به سمت طرح‌های تقاضا محور هدایت می‌شوند.

وی در خصوص مقاله‌های ISI هم گفت: تعداد مقالات ISI دانشگاه بیرجند از ۳۱ مقاله در سال ۸۴ به ۲۱۸ مقاله در سال ۹۸ افزایش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز