مسئولین مردم را ولی نعمت و ارباب خود بدانند

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۱۶۰۲
مسئولین مردم را ولی نعمت و ارباب خود بدانند
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولین باید مردم را ولی نعمت و ارباب خود بدانند و در هر جایگاهی برای آنان نوکری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسعود پرهیزگاری در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت:یکی از مهمترین ارکان انقلاب مردم، حفظ جمهوری اسلامی ایران به واسطه مردم است که در گردنه های سخت ،مردم ما پای انقلاب مانده  و در فتنه ها، آشوب ها  و در نداری و سختی ها  پای انقلاب ایستادند تا گزندی به آن نرسد.

پرهیزگاری افزود: اگر نا اهلی در جمهوری اسلامی ورود کند مردم هستند که اجازه نخواهند داد کیان انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند.

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس، جغرافیای وسیع تری از انقلاب به دنیا صادر شد و امروز در جهان حرف اول را می زنیم گفت: پس از ریختن خون شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سلیمانی عرصه جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد شده و جغرافیای ما، مرزهای بین المللی هستند که انقلاب اسلامی را فریاد می زدند.

پرهیزکاری با اشاره به اینکه دشمن بدنبال این بود که جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگیش را با براندازی نگیرد اما امروز در سال 42 انقلاب هستیم تاکید کرد: قیام آینده جهانی قیام مستضعفان در سراسر عالم است که از نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی درس گرفته اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال از سفر رهبر انقلاب به استان می گذرد و هنوز ۲۰۰ قطعه زمینی که قرار بود به مستضعفین داده شود هنوز به دست آنها نرسیده است .

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه 2 گانگی فساد و وجود مشکلات مردم برای ما قابل قبول نیست گفت: ما شاهد زمین خواری و کوهخواری ها هستیم ، مسئولان نه می توانند جلوی این فسادها را بگیرند و نه می توانند مشکلات مردم را بر طرف کنند و این دوگانگی قابل قبول نیست.

پرهیزکاری اظهار کرد: دانشجویان بسیجی تاکنون در زمینه‌های مختلفی از جمله کارخانه قند یاسوج و پتروشیمی بویراحمد مطالبه‌گری کرده‌اند که نتایج مطلوبی به همراه داشته و در هیچ شرایطی دست از مطالبه‌گری بر نمی‌دارند.

وی مطالبه گری بسیج دانشجویی را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: دانشجویان در کنار مردم مشکلات شان را از مسولان مطالبه می کنند .

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج دانشجویی از دو اصطلاح بسیج و دانشجو تشکیل شده و بسیج برخاسته از بطن مردم است و خود را یک نهاد مردمی‌ و در کنار مردم می‌داند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز