نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

درآمد‌های بنیاد مستعضفان باید در زمینه توسعه سرمایه گذاری شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۱۹۱۴
درآمد‌های بنیاد مستعضفان باید در زمینه توسعه سرمایه گذاری شود
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار جمعی از مدیران ادارات تابعه بنیاد مستضعفان دراین استان، گفت: درآمد‌های حاصله بنیاد مستعضفان باید در زمینه توسعه استان سرمایه گذاری شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، با اشاره به اینکه انتظار است درآمد‌های حاصله بنیاد مستعضفان در استان سرمایه گذاری شود، گفت: اگر سوابقی از گذشته دارید که سرمایه‌ای از استان خارج شده است باید پیگیر بازگشت آن باشید، چون استان نیازمند سرمایه گذاری است و درآمدش باید به خودش برگردد.

وی افزود: وظیفه و رسالت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سایر مجموعه‌های انقلابی، این است که آنچه که ستمگران به ناحق از مردم گرفتند را به نحوی به مردم بازگردانند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: براساس گزارش‌های واصله در این ۴۰ سال بعد انقلاب اسلامی بیش از ۸۴ هزار سند (در قالب بنیاد علوی) و همچنین دارایی‌ها مردم که در زمان طاغوت از آن‌ها گرفته شده بود به صاحبان اصلی آن برگشته است.

آیت الله عبادی افزود: باید ایثارگرانه و جهادی کار کرد و این امانات را به اهلش داد و در جهت تولید و تکثیر و انواع و اقسام توسعه تلاش و کوشش کرد.

وی خواستار اطلاع رسانی در خصوص اقدامات بنیاد مستضعفان شد و گفت:باید زحماتی که می‌کشید را به مردم اطلاع رسانی کنید تا برای مردم شبهه نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز