روشنفکر نماینده مردم در مجلس:

محروم بودن برخی از جاده های روستایی شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۲۰۱۱
محروم بودن برخی از  جاده های روستایی شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی از جاده های روستایی شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آئین افتتاحیه 35 هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم شده در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی در حوزه راهسازی روستایی در این 3 شهرستان 30 سال پیش کلنگ زنی شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند.

مهدی روشنفکر خواستار تکمیل و بهره برداری راه‌های روستایی این شهرستان‌ها شد و افزود: بسیاری از روستاهای بخش زیلایی، سیلاب کلوار، دلیرچ، روستاهای لوداب، روستاهای جلیل روستاهای سادات محمودی، جلاله و ...از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و دختران این سرزمین به دلیل نبود مدرسه در مقطع متوسطه اول و دوم و نبود خوابگاه شبانه روزی ترک تحصیل می‌کنند و برخی آمارهای باسوادی به واقعیت نزدیک نیست.

روشنفکر ابراز کرد: تکمیل راه‌های روستایی، احداث مدرسه، خانه بهداشت و اورژانس هلال احمر از خواسته‌های به حق مردم روستاهای کمتر برخوردار بویراحمد، دنا و مارگون از دولت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز