قول مساعد معاون رئیس جمهور برای تخصیص سهمیه ویژه مسکن روستایی به مردم کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۲۰۱۵
قول مساعد معاون رئیس جمهور برای تخصیص سهمیه ویژه مسکن روستایی به مردم کهگیلویه و بویراحمد
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، گفت: از مجموع ۳۲ هزار واحد مسکونی که در سال آینده برای نیازمندان احداث می شود کهگیلویه و بویراحمد سهم ویژه ای خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، اظهار داشت: در سراسر کشور پروژه های مختلفی در حوزه روستایی و مناطق محروم در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در فرصت های پیش رو کارهای بزرگی در حوزه روستایی انجام خواهد شد.

امید با اشاره به نشست هفته گذشته دولت، اظهار داشت: در پی تصویب لایحه اصلاح و الحاق موادی به قانون تاسیس دهیاری ها هستیم.

وی افزود: به قید فوریت تصویب لایحه دهیاری ها، این لایحه اختیارات شهرداران را به دهیاران می دهد.

امید، بیان کرد: براساس این لایحه اختیارات دهیاری ها در حوزه مدیریت روستا، ساخت و سازها، تخلفات ساختمانی، عوارض محلی، بهای خدمات و جرایم مشخص می شود.

وی از بیمه تامین اجتماعی رایگان یک و نیم میلیون روستایی خبر داد و افزود: هزینه بیمه تامین اجتماعی این افراد را دولت به صورت صد درصد پرداخت می کند.

امید خاطرنشان کرد: زنان و خانواده هایی که در روستا شغل صنایع دستی دارند، به مدت یک سال بیمه تامین اجتماعی رایگان می شوند.

وی ابراز کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۳۲ هزار واحد مسکونی در سطح روستاها و مناطق محروم برای نیازمندان احداث خواهد شد.

امید خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو استان هایی خواهد بود که از سهم بالاتری از این تعداد مسکن بهره مند می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز