نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ریشه نظام شاهنشاهی را تا ابد خشکاند

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۲۳۴۵
انقلاب اسلامی ریشه نظام شاهنشاهی را تا ابد خشکاند
خطیب جمعه بیرجند: انقلاب اسلامی به راستی که معجزه قرن بود و در عین ناباوری جهانیان، طومار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم یپچید.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: سرنگونی نظام شاهنشاهی به اذعان کارشناسان و نظریه پردازان جهانی بزرگترین معجزه قرن بود که نه تنها این نظام را ساقط کرد بلکه توانست بساط استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیند.

وی افزود: تاریخ شاهنشاهی ایران سراسر ستمگری، زور، نیرنگ و آدم کشی بود که در ۲۰۰ سال اخیر با زر و زور هرچه توانستند بر سر ملت ایران درآورند.

آیت الله عبادی با تأکید بر از جان گذشتگی‌های شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز در قبال حفظ انقلاب و آرمان‌های آن همه ما مسئولیم و ودر هر لباس، پست و مقام و مسئولیتی که هستیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان سازش با بیگانه را خیانت دانست و تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نیست و باید حواسمان را جمع کنیم تا فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

آیت الله عبادی گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هرگاه در مسیر اهداف انقلاب گام برداشتیم و همه باهم متحد بودیم آمریکا نتوانست کاری از پیش ببرد. 

امام جمعه بیرجند به گران فروشی در برخی اقلام هم اشاره و تأکید کرد: مسئولان بر تشدید نظارت‌های بازار جدی‌تر عمل کنند و جلوی سوء استفاده افراد سودجو را بگیرند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز