رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

وضعیت کرونا در استان مرکزی ناپایدار است / نگران وقوع پیک بعدی هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت : تمامی شهرستان های استان مرکزی وضعیت ناپایداری از لحاظ کرونا داشته و به شدت نگران وقوع پیک بعدی این بیماری هستیم. 

به گزارش برنا از اراک،  دکتر سید محمد جمالیان، در جمع  اصحاب رسانه افزود : تفرش، خمین، ساوه ،شازند و محلات مجدداً به وضعیت زرد در آمده و این اوضاع پیامد خوبی برای استان ما ندارد.

وی افزود: طبق آخرین اعلام رنگ بندی وزارت بهداشت شهرستانهای تفرش، خمین، دلیجان ،ساوه ،شازند، محلات و اراک در وضعیت زرد و شهرستان های آشتیان ،خنداب، زرندیه ،فراهان و کمیجان در وضعیت آبی قرار دارند.

متولی سلامت استان تاکید کرد: تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در جهت رفتن مهار کرونا همچنان ادامه دارد و در این راه از تمام توان خود استفاده می کنیم ولی توقع داریم تمامی مردم و اصناف در رسیدن به این هدف با ما همگام و همسو باشند.

دکتر جمالیان ضمن اشاره به اینکه کرونا همچنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: کرونا بی رحمانه درمیان جامعه در حال گردش است، مراقب باشیم تا پشیمان نشویم زیرا بسیاری از خسارت ها غیر قابل جبران هستند.

او بیان کرد: در بسیاری از شهرهای اطراف اراک از جمله تهران و به بعضی از شهرستان های استان خیز ملایم در تعداد بیماران سرپایی مشاهده می‌شود و این وضعیت به شدت ما را نگران می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که اولین محموله واکسن کرونا وارد خاک ایران شد اما از مردم فهیم استان می خواهیم که تا واکسینه شدن اکثریت جمعیت و رسیدن به وضعیت سفید ، از سفرهای غیر ضروری علی الخصوص به شهرهای پرجمعیت و برگزاری دورهمی ها به جد بپرهیزند تا شاهد بحرانی دیگر نباشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز