با حضور استاندار مرکزی؛

افتتاح پنج طرح عمرانی در شازند

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۲۷۲۹
افتتاح پنج طرح عمرانی در شازند
پنج طرح عمرانی همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید و علاوه بر آن عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی نیز در این شهرستان کلید خورد.

به گزارش برنا از اراک  ،   کتابخانه و خانه فرهنگ شهرستان شازند در زمینی به وسعت ۲۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و طرح تصفیه و بازتوانی آب با املاح در پالایشگاه شازند طرح‌هایی هستند که عملیات اجرایی آن‌ها با حضور مقام ارشد اجرایی استان مرکزی آغاز شده است.

اعتبار این طرح تصفیه و بازتوانی املاح آب ۶ میلیون یورو و ۶۰۰ میلیارد ریال  است و قرار است در بازه زمانی  ۱۸ ماه آینده ایجاد شود و با راه اندازی آن  سه میلیارد و ۵۲۰ لیتر آب سالانه تصفیه و به چرخه پالایشگاه باز می‌گردد.

اجرای طرح تبدیل شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابلی خودنگهدار با طول ۱۲۴ هزار متر و اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال و بهره برداری از تصفیه‌خانه پساب کشتارگاه  شازند با پنج میلیارد ریال اعتبار نیز از طرح‌هایی است که با حضور مسئولان استان مرکزی بهره برداری شد.

همچنین  هنرستان پسرانه ۲۴ کلاسه برکت آیت الله طالقانی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۴ متر مربع در چهار طبق و با ۷۵ هزار میلیون ریال اعتبار و ۱۲ دستگاه بارگیری فرآورده‌های نفتی و طرح طراحی و حفاری شبکه پایش آب‌های زیرزمینی در پالایشگاه شازند نیز امروز در این شهرستان بهره برداری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز