کشف ۲۰ میلیارد تومانی احتکار سموم و کود کشاورزی در مازندران

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۲۷۸۰
کشف ۲۰ میلیارد تومانی احتکار سموم و کود کشاورزی در مازندران
سموم و کود کشاورزی احتکاری به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از دو انبار در مازندران کشف شد.

به گزارش برنا؛ محمد محمدپور، رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه دو انبار احتکار سموم و کود‌های کشاورزی کشف و ضبط شد، گفت: در یک انبار در ساری که فاقد مجوز نیز بود ۱۰۲ تن کود شیمیایی و ۲ هزار و ۶۲ لیتر سموم کشاورزی به متعلق به آقای (ا. خ) به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.

محمدپور افزود: این انبار پلمب و  متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او در ادامه به دیگر پرونده احتکار کود و سموم کشاورزی در مازندران اشاره کرد و گفت: ۸۰ هزار لیتر احتکار سموم کشاورزی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال توسط آقای (م. ق) که از بزرگترین عاملان توزیع و فروش سموم کشاورزی در استان است کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: از این فرد ۳۶ میلیارد ریال فرار مالیاتی نیز کشف شده است که ضمن دستگیری متهم، مکان انبار و شرکت وی پلمب شد.

محمدپور در مورد وضعیت سموم و کود‌های کشف شده نیز گفت: مقرر شد ضمن بررسی پرونده مجرمان، نسبت به توزیع قانونی نهاده‌های کشاورزی و سموم کشف شده در بین کشاورزان با نظارت سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان سریعا اقدام شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران تاکید کرد: این نهاد با هرگونه احتکار اقلام ضروری که معیشت مردم را تحت الشعاع قرار میدهد برخورد قاطع خواهد کرد و با هیچ فردی در هر مقطعی تعارف ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز