تداوم سامانه بارشی در استان بوشهر

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۲۷۹۱
تداوم سامانه بارشی در استان بوشهر
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان بوشهر وجود دارد.

به گزارش برنا؛ فرج‌الله شکوهی‌پور، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تقویت سامانه بارشی در استان بوشهر شاهد بارندگی‌ها به صورت بارش باران گاهی به صورت رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

او اضافه کرد: این بارش‌ها از اواخر وقت امروز تا بعد از ظهر فردا یکشنبه در برخی نقاط از سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان از مقدار بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: احتمال بارش تگرگ و وقوع صاعقه در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

او منطقه اثر این سیستم را نقاطی از شهرستان‌های دیلم و گناوه، بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی عنوان کرد و افزود: در این مناطق بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ و وقوع صاعقه در برخی نقاط، وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: آب‌گرفتگی موقت معابر عمومی در مناطق اثر، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، لغزندگی جاده‌های مواصلاتی از اثرات این سیستم است.

او ادامه داد: توصیه می‌شود با توجه به احتمال بارش تگرگ و بارش‌های رگباری در مناطق مستعد، اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ محصولات کشاورزی انجام شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خواستار اجتناب از توقف و تردد در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز