موافقت با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۲۹۷۷
موافقت با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان
کیامرث حاجی زاده از کسب موافقت دستگاه های مرتبط استان با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان گفت: این پروژه مهم فرهنگی با انجام مطالعات و آزمایشات لازم به لحاظ فنی و رعایت استانداردها و کیفیت لازم  وارد فاز اجرا شود.

حاجی زاده با تبریک ایام الله دهه فجر چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در کنار رودخانه بشار تمام جوانب کار به لحاظ ایمنی و با توجه به آینده نگری رعایت شود.

وی به اهمیت و ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع ‌مقدس در راستای صیانت و تبیین ارزش‌های دفاع‌ مقدس است و در ساخت آن همه دستگاه های اجرایی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان نسبت به جمعیت به لحاظ تعداد شهید رتبه نخست کشور است، افزود: وجود این مرکز فرهنگی تبیین کنند مقاومت، شجاعت و ایثار شهیدان و جهادگران در هشت سال دفاع‌ مقدس و نیز رشادت ها و پایداری زنان و مردان این مروز و بوم است و همه باید اداره‌ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان را یاری کنند.

حاجی زاده به اهمیت یادمان شهدای گمنام در شهرهای استان هم اشاره کرد و گفت: از ۲۱ یادمان شهدای گمنام در استان ۱۶ یادمان تکمیل شده است و چهار یادمان در دست اجرا می باشد.

وی تاکید کرد: تلاش برای تکمیل این یادمان ها بکار گرفته شود و دستگاه های خدمات رسان هر جا که یادمانی مشکلاتی از جمله آب ، برق و جاده دارد اقدام لازم را به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا پروژه های خود را ملی کنند و یا ملی- استانی کنند تا با تامین منابع به صورت مشارکتی کارها بهتر و با سرعت بیشتری به پیش روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز