افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمران شهری در دوگنبدان

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۲۹۹۹
افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمران شهری  در دوگنبدان
شهردار دوگنبدان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی15 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد تومان در شهر دوگنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسعود ظفری شهردار دوگنبدان اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی15 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد تومان در شهر دوگنبدان افتتاح  و کلنگ‌زنی می‌شود.

 ظفری با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر امسال 9 پروژه در محلات مختلف این شهرستان افتتاح  می‌شود، افزود: افتتاحیه بوستان‌ شهیدرجائی با اعتباری به مبلغ  ۹۱میلیارد ریال، بزرگمهر، شهید عوض پور و سلامت با اعتبار ۹۶میلیارد ریال و بوستان معلم با اعتبار ۱۵میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحیه شهر دوگنبدان است.

 شهردار دوگنبدان عنوان کرد: افتتاحیه پیاده روسازی محله رزمندگان در راستای همسان سازی معابر به طول ۱۳۰۰متر با اعتبار ۲۸میلیارد ریال، افتتاح فاز دوم بلوار شمال شهر واقع در ۳۰دستگاه بنیاد شهید به طول  یک کیلومتر با اعتباری به مبلغ  ۳۴میلیارد ریال از جمله پروژه های  افتتاح است. 

وی با بیان اینکه بسیاری  از پروژه‌های  عمران شهری دوگنبدان از منابع داخلی و پروانه ساخت تامین اعتبار می‌‌شود، افزود:  امسال به مناسبت دهه فجر عملیات اجرایی  5 پروژه عمرانی آغاز خواهد شد.

ظفری افزود: امسال در دهه فجر فاز سوم بلوار شمال شهر حد فاصل کوی بهزیستی تا جاده دیل به طول ۳کیلومتر با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال، کلنگ زنی پارک محله‌ای واقع در بلوار شهید پناهپوری و‌ شهید تاجگردون با نام شهیدان مهرابی با اعتبار ۲۴میلیارد ریال، بلوار ۴۵ متری شهید پناهپوری حدفاصل کوچه ۱۱شمالی تا بیمارستان نرگسی به طول ۱۷۰۰متر با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید تاجگردون حد فاصل کوچه ۱۱شمالی تا هتل پاسارگاد به طول ۳کیلومتر، پیاده روسازی محله رادک با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و تکمیل و اصلاح مهندسی بلوار شهید تاجگردون با اعتبار ۳۰میلیارد ریال  در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی  در ادامه از خریداری 3 دستگاه اتوبوس  خبر داد و گفت: از محل اعتبارات نوسازی 3 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی به مبلغ 43 میلیارد ریال  خریداری شده که ایام دهه فجر به چرخه ناوگان حمل و نقل شهری وارد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز