پیش گامی کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی اقدام

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۳۲۵۷
پیش گامی کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی اقدام
کهگیلویه و بویراحمد جزء ۵ استان برتر در اجرای طرح ملی اقدام قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان گفت: ۵۱۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در طرح ملی ایران قوی فعال هستند.

علیرضا دولت آبادی افزود: هدف گذاری حضور کهگیلویه و بویراحمد در بین پنج استان برتر ایران قوی انجام شده و اعضای کانون‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی استعدادیابی و توانمندسازی را از جمله مزایای "طرح ملی اقدام" بیان کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود تا ۲۲ بهمن با بهبود فعالیت‌ها در کانون‌ها زمینه حضور آن‌ها در طرح ملی ایران قوی فراهم شود.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان از شکل گیری سامانه "بچه‌های مسجد" با محوریت توسعه نگاه الکترونیک با پوشش نوجوانان و جوانان خبر داد.

دولت آبادی گفت: طرح ملی ایران قوی در استان در قالب ۴۰ برنامه و ۱۲ رواق اجرا می شود.
 
مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق شعار سال جهش تولید، افزایش تولید محصولات فرهنگی، هنری و دینی به همت بچه های مساجد، کشف استعدادها و حمایت بیش از پیش از هنرمندان مسجد محور خصوصاً در حوزه هنرهای تجسمی، غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های مساجد،آموزش و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان مؤمن و توانمند برای مشارکت در فرهنگ سازی جهش تولید از اهدافی است که در طرح "رواق ترنج" دنبال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز