تصویب ۱۲ طرح سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری:

کلیات اجرای ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۳۳۵۳
کلیات اجرای ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تصویب 
شد
در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، کلیات اجرای ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری به تصویب رسید.

به گزارش برنا؛ اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان به استعلام از دستگاه‌های اجرایی غیرمرتبط نیست تا این طرح‌ها روند اجرایی سریع‌تری به خود بگیرند.

عباسی افزود: دستگاه‌های اجرایی مشخص شده در قانون، برای استعلام در روند سرمایه‌گذاری باید در مهلت قانونی پاسخ مثبت یا منفی استعلام‌ها را ارائه دهند در غیر این‌صورت پاسخ استعلام مثبت تلقی می‌شود، به همین منظور روند پاسخ به استعلام‌های سرمایه‌گذاری نباید در دستگاه‌های اجرایی طولانی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هم گفت: این طرح‌ها شامل مجتمع‌های خدماتی، پرورش گوسفند داشتی، چمن مصنوعی، پرواربندی بره، تولید قطعات بتنی، شهرک تخصصی بادام سامان و شهرک تخصصی صنعتی بخش خصوصی است.

حسین‌علی مقصودی افزود: اعضای کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست چهارمحال و بختیاری تصویب دو۲ طرح دیگر شامل بازنگری طرح جامع شهر بروجن و راه‌اندازی واحد‌های خدماتی در زمین‌های نزدیکی سه‌راهی گندمان متعلق به شهرداری بروجن را به بررسی دوباره این طرح‌ها مشروط کردند.

با اجرای طرح‌های مصوب در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست چهارمحال و بختیاری زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می‌شود.

چهارمحال و بختیاری با ۱۰ شهرستان بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز