معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

عاملان درگیری دسته جمعی در اراک دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۳۴۳۳
عاملان درگیری دسته جمعی در اراک دستگیر شدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۵ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی در روستای حسین آباد بغدادی اراک شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش برنا ، سرهنگ محمود خلجی در جمع خبرنگاران افزود: گزارش درگیری دسته جمعی در یک قهوه خانه در روستای حسین آباد بغدادی شهرستان اراک، چند روز پیش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.  

 وی بیان کرد: با حضور تیم‌های گشت انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان اراک در محل، مشخص شد که تعدادی از اراذل و اوباش در یک قهوه‌خانه در روستای حسین آباد بغدادی اراک در یک درگیری، با قمه و چاقو اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده و ۲ نفر از آنان نیز با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به زیر گرفتن ۲ تن از شهروندان  و مجروحیت آنان کرده بودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پنج نفر از این اراذل و اوباش از سوی نیروهای انتظامی شهرستان اراک در صحنه درگیری دستگیر شدند و با آغاز تمهیدات ویژه پلیسی،  شناسایی و دستگیری دیگر افراد این درگیری در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که برخی از آنها قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده‌اند.  
 سرهنگ خلجی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و با بازجویی‌های به عمل آمده از افراد مورد نظر و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله دستگیری دیگر اراذل و اوباش متواری شده که در این درگیری مشارکت داشتند در دستور کار تخصصی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.  
 وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی این افراد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه، مخفیگاه ۱۰ نفر دیگر از این افراد در نقاط مختلف شهرستان اراک شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.  
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: تعدادی از آلات و ادوات غیر مجاز و سلاح سرد نیز از دستگیرشدگان کشف شده و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام‌های قضایی معرفی شدند.  
 سرهنگ خلجی عنوان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که پلیس در مواجهه با هرگونه هنجار شکنی قاطع است و بدون هرگونه چشم پوشی، با آنان برخورد قاطع می کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز