نگاهی به نتایج تیم بسکتبال بانوان اکسیژن اراک در رقابت های لیگ دسته دوم ؛

پرواز دختران اراکی در شهر بادگیر ها

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۳۹۱۸
پرواز دختران اراکی در شهر بادگیر ها
علی رغم همــه پیگیری های انجــام شــده، هیــچ مجموعه ای حاضر به حمایت از بانوان بسکتبالیســت اکســیژن نشــد و ما خودگردان ومتحد راهی رقابتهای لیگ شده و با وجود همه مشکالت برای موفقیت هم صدا شدیم.

به گزارش برنا از اراک ،  سرمربی تیم بسکتبال بانوان اکسیژن اراک در گفت و گو با برنا ضمن بیان مطلب فوق ، تصریح کرد: باعث تاسف است در شهر و اســتانی که هزاران واحد صنعتی در آن مستقرند یک تیم برای تامین هزینه های اولیه خود با مشکل روبرو باشد.

رضوان جعفری با انتقاد ازعملکرد هیئت بســکتبال گفت: در طول سال های اخیر جــای خالی بانوان بسکتبالیســت اراکی در رقابت های کشوری کامال مشهود بود وازهمین رو تصمیم گرفتیم این جای خالی را پر کنیم؛ اما در این راه هیئت که متولی رشــته ورزشی محســوب می شود هیچ کمکی به ما نکرد.

این بانوی بسکتبالیســت اراکی افزود: در رایزنی ها برای جذب اسپانسر تنها بودیم وخودمان باید با مدیران واحدهای صنعتی برای حمایت مالی مذاکره کرده و شــاید یکی از علل عدم موفقیت در جذب حامی مالی پا پیش نگذاشــتن مسئولین هیئت در رایزنی ها بود.

جعفری افزود: وقتی برای تامین هزینههای اعزام به یزد جلســه ای با مدیران صنایع برگزار کردیم؛ ما را جدی نگرفتند و شاید پس ذهنشان این بود که این دختران برای تفریح می خواهند مسافرت بروند؛ چرا باید هزینه آن را ما پرداخت کنیم.

سرمربی تیم بســکتبال بانوان اکسیژن اراک به مشــکالت سفربه یزد اشاره کرد و گفت: شاید باورش سخت باشد که بگویم در یزد بعد از هر مســابقه دغدغه آشپزی داشــتیم ؛چراکه نمی توانســتیم هزینه شام در رستوران را تامین کنیم ،به همین منظور جیره غذای خشک از اراک به همراه خودمان برده بودیم و در آنجا به پخت و پز می پرداختیم.

وی در ادامه گفــت : نگاه ها باید به ورزش بانوان تغییر کنــد، و مدیران همانطور که از ورزش آقایــان حمایت می کنند باید از بانوان نیز حمایت کنند.

ســرمربی تیم اکســیژن به نقش رسانه ها در حمایت از این باشــگاه اشاره کرد و گفت : بدون شــک یکی دیگــر از عواملی که موجب شده رغبتی به سرمایه گذاری در ورزش بانوان از سوی بخش خصوصی وجود نداشته باشــد عدم پوشش رقابت های ورزشــی بانوان در رسانهها است ، و از آنجایی که بسکتبال از رشته هایی است که بازیکنان با پوشش کامل و مناسب در مســابقات حاضر می شوند انعکاس اخبار کمک شــایانی به آنها در به میدان آوردن سرمایه گذار می کند؛ چرا که مجموعه ای که اسپانسر یک تیم ورزشی را عهده دار می شود، بیشتر به امید دیده شدن در رسانه ها این هزینه ها را انجام می هد. جعفــری به چگونگی تشــکیل باشــگاه اکسیژن اشــاره کرد گفت : ۴ سال پیش وقتی رئیس هیئت بسکتبال انتخاب شدند.

اعالم کردند که تیم ها باید رسمی شوند و با لگو و ثبت باشگاه در رقابت ها شرکت کنند. من به همراه خواهرم با تعدادی از اعضای تیم که سال هاکنار هم تمرین می کردیم، اقدام به تاسیس باشگاه نمودیم.

شایان ذکراست تیم بســکتبال اکسیژن اراک در رقابــت هــای لیگ دســته دوم باشگاههای کشور که مرحله نخست آن به میزبانی یزد برگزار شد، با کسب دو پیروزی و یک شکست به مرحله دوم این رقابت ها صعود کرد. مرحله دوم این مســابقات در مشهد برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز